|
|
Mihin Ecster nettipalvelua tarvitaan? Miksi käyttäisin sitä?
Nettipalvelu on aina auki. Palvelun käyttäjä voi milloin tahansa käydä tarkistamassa luottotiliensä tietoja, kuten luottotilin saldon, jäljellä olevan käyttövaran, tiliotteen tai laskun. Palvelussa voi myös muuttaa omia yhteystietojaan, esimerkiksi muuton yhteydessä tehdä osoitteenmuutoksen.
Nettipalvelu ei ole sidottu asiakaspalvelun aukioloaikoihin, vaan se on käytettävissäsi aina, kun olet nettiyhteyden äärellä, mihin vuorokauden aikaan tahansa, arkena ja pyhänä. Nettipalvelun käytöstä emme veloita käyttö- tai muita maksuja.
Miten Ecster nettipalvelua voi käyttää?
Kun haluat käyttää Ecster nettipalvelua, on sinun ensin rekisteröidyttävä palvelun käyttäjäksi. Voit rekisteröityä, kun sinulla on vähintään yksi voimassaoleva luottotili. Palvelun käyttämisestä emme veloita sinulta mitään. Ecster ei vastaa teleoperaattorin tai muiden palveluntarjoajien mahdollisista netin käyttöön liittyvistä veloituksista.
Miten nettipalveluun rekisteröidytään?
Aloita rekisteröityminen klikkaamalla tämän sivun vasemmassa navigointipalkissa kohtaa "Rekisteröidy". Täytä rekisteröintilomakkeeseen tarvittavat tiedot ja klikkaa sen jälkeen "Tilaa salasana". Saat lomakkeessa ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen käyttäjätunnuksen vahvistukseksi rekisteröinnistä. Salasana lähetetään postiosoitteeseesi 1 viikon kuluessa. Nettipalveluun kirjautuessasi käytät salasanaa yhdessä käyttäjätunnuksen kanssa. Kun olet kirjautunut sisään nettipalveluun, voit itse muuttaa salasanaa.
Mitä Ecster nettipalvelussa voi tehdä?
Kun olet ensin rekisteröitynyt nettipalveluun, ovat käytössäsi mm. seuraavat palvelut:
- voit muuttaa omia yhteystietojasi: osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite, salasana
- voit tarkistaa luottotilisi / -tiliesi tiedot: tiliote, lasku, kuluvan (vielä laskuttamattoman) kauden tapahtumat, tilin yleiset ehdot, luottoraja, käyttövara
- voit tarkistaa voimassaolevat luottotilit ja niihin kuuluvien korttien tiedot
- voit sulkea käyttäjätunnuksen ja sitä kautta lopettaa nettipalvelun käytön
Mikä on kampanjaostos ja maksuaikakampanjan perustamismaksu?
MasterCard Korttiin kuuluu jatkuva tililuotto, jolla voit tehdä ostoja perusehdoin ja niiden lisäksi erityisin kampanjaehdoin niissä liikkeissä, joissa myyjä tarjoaa asiakkaalle kampanjaehtoja. Maksuaikakampanja on rahoitusmahdollisuus, jossa asiakkaalle tarjotaan pitkäaikaista tasalyhenteistä maksuaikaa ostokselleen. Eri kauppiaiden eri aikoina tarjoamat kampanjaehdot voivat poiketa toisistaan. Asiakkaalla, sinulla, voi olla yhtä aikaa monta erilaista kampanjaa käytössään. Kaikkia näitä lyhennetään kunkin kampanjan omin ehdoin; lyhennykset tapahtuvat yhdellä ja samalla laskulla. Kohdassa "Kampanjalyhennykset" ovat laskulla veloitettavat kampanjalyhennykset yhteensä.
Miten voin nostaa tilini luottorajaa?
Luottorajan korotusta varten löydät hakemuslomakkeen osoitteesta www.ecster.fi, klikkaa sivun vasemmasta navigointipalkista kohtaa "Kortinhaltijan palvelut" ja sen alta "Luottorajan korotus". Sivulta löydät ohjeet korotuksen hakemiseksi ja sivun oikean palstan yläkulmasta linkin hakemuslomakkeeseen.
Miten voin sulkea korttini ja mitä teen, jos korttini katoaa?
Jos korttisi katoaa tai joutuu sivullisen haltuun, sulje kortti välittömästi soittamalla kotimaassa numeroon 020 333 ja ulkomailla + 358 20 333. Kortin voi sulkea mihin vuorokauden aikaan tahansa.
Jos kuitenkin löydät kortin tai se palautuu sinulle, ei suljettua korttia saa käyttää. Mikäli korttia käytetään, on kauppaliikkeellä oikeus takavarikoida suljettu kortti. Kortin takavarikoimisesta veloitamme takavarikointipalkkiona 150 euroa, joka veloitetaan tilinhaltijan tililtä.
Mikäli haluat tilata uuden kortin, ilmoita siitä meille Tilipalveluiden kautta löytyvän lomakkeen Avoin viesti asiakaspalvelulle -kentässä.
Entä jos unohdan salasanan?
Jos olet unohtanut salasanasi, klikkaa sivun vasemmassa reunassa navigointipalkissa kohtaa "Unohtunut salasana". Täytä tietosi sivulle avautuvaan kenttään ja klikkaa "Tilaa salasana". Saat uuden salasanan kotiosoitteeseesi 1 viikon kuluessa. Käytössäsi oleva käyttäjätunnus lähetetään sähköpostiosoitteeseesi vahvistuksena siitä, että tilauksesi on vastaanotettu. Nettipalveluun kirjautuessasi käytät salasanaa yhdessä käyttäjätunnuksesi kanssa.
Entä jos unohdan käyttäjätunnuksen?
Jos olet unohtanut käyttäjätunnuksesi, klikkaa sivun vasemmassa reunassa navigointipalkissa kohtaa "Unohtunut käyttäjätunnus". Saat käyttäjätunnuksen rekisteröitymisen yhteydessä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Nettipalveluun kirjautuessasi käytät salasanaa yhdessä käyttäjätunnuksesi kanssa.
Mistä voin tarkistaa luottotilini saldon?
Voit tarkistaa tilisi saldon klikkaamalla vasemmasta navigointipalkista "Tilikohtaiset tiedot" ja sieltä edelleen valitsemalla haluamasi tilin ja klikkaamalla "Näytä".
Mistä näen paljonko minulla on vielä luottoa käytettävissä?
Käytettävissä olevan luoton määrän, eli käyttövaran voit tarkistaa klikkaamalla vasemmasta navigointipalkista "Tilikohtaiset tiedot" ja sieltä edelleen valitsemalla haluamasi tilin ja klikkaamalla "Näytä".
Jos käytössäsi oleva luottoraja ei enää vastaa tarpeitasi, voit hakea luottorajan korotusta. Luottorajan korotusta varten löydät hakemuslomakkeen osoitteesta www.ecster.fi, klikkaa sivun vasemmasta navigointipalkista kohtaa Kortinhaltijan palvelut ja sen alta Luottorajan korotus. Sivulta löydät ohjeet korotuksen hakemiseksi ja sivun oikean palstan yläkulmasta linkin hakemuslomakkeeseen.
|